Site icon היחידה לשירותים נוטריונים

שירותי תרגום נוטריוני להוצאת אזרחות פורטוגלית

קרדיט תמונה: freepik

נוטריון הוא תפקיד במסגרת תחום המשפטים. במשרדי נוטריון ניתן לקבל שירותים שונים ביניהם תרגום מסמכים. בשנים האחרונות, הביקוש להוצאת אזרחות פורטוגלית עלה מאוד ואנשים רבים מבקשים שירותי תרגום נוטריוני הקשורים להוצאת אזרחות פורטוגלית.

 

מי זכאי להוצאת אזרחות פורטוגלית?

כיום, אנשים רבים עומדים בקריטריונים השונים להוצאת אזרחות פורטוגלית. העיקרון קובע שיהודי שיש לו שורשים משפחתיים הקשורים לפורטוגל, זכאי לדרכון פורטוגלי בתנאי מיוחדים. כלומר, כל מי שמשפחתו קשורה לגירוש ספרד הגדול שהתרחש לפני כמה מאות שנים יכול להגיש בקשת להוצאת אזרחות פורטוגלית, וברוב המקרים גם לקבל אותה.

 

שירותי תרגום נוטריוני- בשביל מה?

יש שתי סיבות מרכזיות שלשמן יש צורך בתרגום מסמכים על ידי נוטריון-

 

אז למה נצטרך תרגום נוטריוני להוצאת אזרחות פורטוגלית?

כאשר מתחילים תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית מגישים מסמכים שונים ביניהם אישורי עליה לישראל, כתובה של ההורים, תעודות לידה ועוד. ברוב המקרים תעודות אלה כתובות בעברית או בשפה אחרת כמו מרוקאית או ערבית. על מנת שהמסמכים יתקבלו בפורטוגל הם צריכים להיות מתורגמים לפורטוגלית.

כל המסמכים הללו צריכים להיות מתורגמים בתרגום נוטריוני. כפי שציינו, תרגום נוטריוני מעניק למסמכים קבילות בבית משפט. ללא אישור הנוטריון למסמכים אין תוקף משפטי. חותמת הנוטריון בצירוף לתרגום  מוכיחים ומאמתים את המסמכים ואת אמינותם ונותנים להם תוקף.

 

תהליך תרגום מסמכים על ידי נוטריון

 

כמה עולים שירותי תרגום נוטריוני?

כאשר רוצים להגיש בקשה להוצאת אזרחות פורטוגלית יש להגיע לנוטריון עם כל המסמכים הדרושים. הנוטריונים פועלים בכפוף למחירון רשמי על פיו נקבע שלא משנה סוג המסמך אותו אתם מתרגמים, אלא כמות המילים. על פי המחירון של הנוטריונים נקבע כי המחירים יהיו-

Exit mobile version