Site icon היחידה לשירותים נוטריונים

שירותי נוטריון

שירותי נוטריוןשירותי נוטריון

נוטריון הוא תפקיד נחשק מאוד ויוקרתי במסגרת תחום המשפטים. עורכי דין רבים מעוניינים לשמש כנוטריונים. לנוטריון יש סמכויות שונות משל עורכי הדין, ושירותיו העיקריים הם לאשר מסמכים, לערוך מסמכים, להנפיק מסמכים ולתרגם מסמכים. מהו נוטריון ומה שירותי נוטריון?

 

שירותי נוטריון- מהו נוטריון?

על מנת להבין את שירותיו של הנוטריון, יש קודם כל להבין מהו נוטריון. נוטריון הוא אדם המתפקד כעורך דין באופן חוקי ומסודר, אך מלבד להיותו עורך דין יש לו סמכויות נוספות. סמכויות אלה הן באישורם של מסמכים משפטיים שונים. על מנת שמסמכים שונים ייחשבו מקוריים, אמינים ויתקבלו בפני בית המשפט, הם מצריכים את אישורו של הנוטריון. על מנת להפוך להיות נוטריון, עורך הדין צריך לעמוד במספר קריטריונים שונים- על עורך הדין להיות אזרח ישראלי, הוא צריך להיות בעל עבר פלילי נקי לחלוטין, בארץ ובעולם, עליו להיות חבר בלשכת עורכי הדין למשך עשר שנים לפחות, ללא הרשעות או הרחקות מבית המשפט, ללא השעיות וללא שלילת רישיון. במידה ועורך הדין עומד בקריטריונים אלה, עליו לעבור הכשרה מיוחדת ולקבל המלצות שונות על מנת להתקבל לתפקיד הנוטריון. מבין עורכי דין רבים שמנסים לקבל את תפקיד הנוטריון, רק מעטים מצליחים. 

שירותי נוטריון- תרגום מסמכים

ישנם מקרים רבים בהם יש צורך בתרגום של מסמכים משפטיים שונים לשפות זרות, או בתרגום של מסמכים משפטיים שונים משפות זרות לשפה העברית. תרגום של מסמכים על ידי נוטריון נדרש בעיקר בתהליכים בינלאומיים כמו ירושות, רכישות נדל"ן, פתיחת עסק חוקי בחו"ל, לימודים בחו"ל ועוד. התרגום של הנוטריון נדרש על מנת שהמסמכים השונים יתקבלו במדינות הזרות. 

יש שתי סיבות מרכזיות שלשמן יש צורך בתרגום מסמכים על ידי נוטריון-

 

שירותי נוטריון- אישור נוטריון

אישור נוטריון הוא בעל כוח רב ונדרש על מסמכים משפטיים שונים. ישנם מסמכים משפטיים שונים המצריכים חתימת עורך דין בלבד. אך מסמכים אחרים מצריכים אישור נוטריון על מנת להחשב כקבילים בבית משפט. 

שירותי נוטריון- מחיר

התעריפים של מחיר שירותי נוטריון הם קבועים ונקבעים כל שנה מחדש.

Exit mobile version